Splošni pogoji

1. Registracija

Za uspešen nakup je registracija obvezna. Vnešeni podatki bodo varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo vaših naročil!

2. Naročilo

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o naročilu v vaš elektronski poštni predal. Morebitne preklice naročil lahko v roku ene (1) ure sporočite na naš elektronski naslov ali pa nas pokličete.
V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem (Spletna Fuzija d.o.o.) nepreklicno sklenjena.
Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 13 ure, pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13 uri, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka običajno prispe že en (1) dan po odpošiljanju. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

3. Plačevanje

Plačilne opcije so naslednje:

* Po povzetju; Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo.
* Po predračunu; Ko kupec opravi naročilo, se mu izpišejo podatki, na kateri račun je potrebno denar nakazati. Takoj ko je plačilo vidno, izdelke pošljemo priporočeno na željeni naslov.
* Po Paypalu; Pošiljko odpošljemo priporočeno brez odkupne vrednosti

4. Dostava

Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR. Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 60 EUR.
Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9-16 ure ali po dogovoru. Predhodno pokličite 080 18 01 in se dogovorite za točno uro prevzema.
V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 13 ure, pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13 uri, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka običajno prispe že en (1) dan po odpošiljanju. Pošiljka je poslana preko kurirske službe GLS, kar pomeni, da vam le to dostavi njihov kurir. Ob dela prostih dneh ter vikendih dostavna služba ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.

5. Cene

Upravljalec trgovine je davčni zavezanec, tako da cene vsebujejo DDV.
Cene veljajo na dan nakupa in do preklica. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

6. Točke zvestobe

Točke zvestobe so uvedene z namenom, da svoje zveste kupce nagradimo z dodatnim popustom.
Vrednost točk je enakovredna 5% vrednosti nakupljenega izdelka in ne vključujejo stroške poštnine. Točke zvestobe se vam po nakupu pretvorijo v evre, te pa lahko vnovčite pri naslednjem nakupu.
Najvišja vrednost točk, ki jih lahko vnovčite ni omejena. Novo pridobljene točke zvestobe se vam izpišejo pri plačilu trenutnega nakupa, celoten znesek točk zvestobe pa lahko vidite, ko se vpišete v svoj račun.
S točkami zvestobe lahko plačate tudi stroške poštnine.
Pri načinu plačila izberete vrednost, ki jo želite plačati s točkami zvestobe. V kolikor vrednost točk zvestobe ne zadošča za plačilo celotnega naročila je potrebno za razliko izbrati tudi način plačila (plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu).

7. Brezplačna darila

Pri nakupu nad 90 EUR (brez stroškov pošiljanja) se vam pri oddajanju naročila pojavi okno, kjer si izberete brezplačno darilo. Izberete lahko eno brezplačno darilo na nakup.

8. Popusti za zveste kupce

Ko skupna vrednost nakupov na kupčevem računu preseže 500 EUR, prejme kupec stalni 10% popust (Srebrni član). V primeru, ko skupna vrednost preseže 1000 EUR, prejme kupec stalni 20% popust (Zlati član)! Popust se obračuna po prišteti poštnini (v primeru, da le-ta ni brezplačna) in po odštetih Točkah zvestobe.

9. Vračilo in zamenjava blaga

Že kupljeno blago se lahko pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.
Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail info@casanova.si, blago pa vrniti v 30. dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 

Možnost vračila ne velja za video filme, če je odstranjen varnostni pečat, in za spodnje perilo, mrežaste obleke ter erekcijske črpalke v primeru, da je izdelek rabljen oz. so na njem razvidne sledi rabe, ni v originalni embalaži ali je ta spremenjena oz. kako drugače poškodovana ter manjka kakršenkoli sestavni del izdelka.

 

10. Reklamacije in garancija

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 080 18 01 ali preko emaila info@casanova.si, pošiljke pa vrnite na naslov upravljalce trgovine, ki je naveden na dnu strani.
Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni, v kolikor ta ni posebej nevedena.

11. Upravljalec trgovine

Spletna Fuzija d.o.o.
Trpinčeva ulica 86
1000 Ljubljana
tel: 080 18 01
email: info@casanova.si

Osnovni podatki:
Davčna št.: SI14200724
Upravitelj je davčni zavezanec
Priglasitev 31.1.2011 na okrajnem sodišču v Ljubljani, št. vpisa 2011/12865
Matična št.: 3941523000